Julafton imorn!

tjuue, har inte kunnat blogg idag förrän nu :( men det är för att det har hänt lite saker men iaf det var askul hos clara när vi hade sleepover ni vet? ;) aja men nu är jag hos mormor&morfar det är asnajs hära med alla mina morbröder o sånt lite småbarn oxå. jag ska typ fira jul hos dom istället...det är för jag o min pappa har ett krig mellan oss haha tro mej så nu ska jag vara här och fira dom va typ inte berädda på att ja skulle komma då vet dom inte vad jag vill ha i julklapp..kommer få mina julklappar efter...men jätte roligt då! det är det julen typ handlar om att öppna paket o sånt! aja ska börja fixa mina naglar lite. puss

ps. jag kommer inte blogga imorn på hela dagen men säger GODJUL TILL ER

(har ingen bild på denna data)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0