Lång bloggpause, ellerhur? ;)

ni ser ju vad det står för rubrik? haha, det är ju sant. Tänkte faktist avsluta bloggpausen imorn!? men klarade fan inte av det, skitsamma. skitsama HAHAHA fattar ni? okej själv blir jag iriterad när folk säger så till mej, thihih.
men nu måste jag komma till saken. okej imorn ska ni få veta vad jag fick i julklapp, IFALL min pappa har fixat en sladd till kameran han glömmer alltid bort det..men han lovade faktis mej. Men aja är väll fortfarande hos mormor&morfar det har varit rätt kul. Men aja ska nu dricka min under bara coca cola!




Kommentarer
Postat av: Angelica

najs ju :D <3

2010-12-28 @ 22:25:55
URL: http://alenco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0